۲۰ آذر ۱۴۰۲، ۹:۲۴

فرماندار ساری:

پیشرفت ابنیه زباله سوز ساری به ۹۲ درصد رسید

پیشرفت ابنیه زباله سوز ساری به ۹۲ درصد رسید

ساری- فرماندار ساری پیشرفت ساخت نیروگاه زباله سوز ساری را ۹۲ درصد در بخش ابنیه و ۸۱ درصد در بخش تجهیزات ذکر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی نوبخت صبح دوشنبه در جلسه بررسی طرح‌های نیمه کاره شهرستان ساری گفت: اتمام پروژه‌های نیمه تمام در مرکز استان نیازمند عزم و همت در میدانِ تمامی دستگاه‌های اجرایی و نظارتی استانی است.

مقام عالی دولت در مرکز مازندران با بیان اینکه عزم خود را بر اتمام طرح‌های نیمه تمام و کوتاه کردن مسیر دسترسی به اهداف قرار دادیم تا از این طریق ضمن گشایش در امور، از تداوم خسارت‌های تحمیل شده ناشی از فرسایشی شدن پروژه‌ها هم جلوگیری کنیم گفت: پیشرفت ساخت نیروگاه زباله سوز ساری در دولت سیزدهم با تخصیص اعتبارات پس از سفر ریاست جمهور تاکنون ۹۲ درصد از ابنیه و ۸۱ درصد از نصب تجهیزات و ۸۳ درصد از ورود تجهیزات عملیاتی و انجام شده است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از نگاه ویژه ریاست محترم جمهور و دستورات مؤکد ایشان پیرامون حل معضل پسماند و زباله در مرکز مازندران اظهار کرد: پیگیری مصوبات و افتتاح پروژه‌های مهم در طول ۶۹۲ روز گذشته و به سرانجام رساندن ۸۰ پروژه از ۳۰۰ پروژه در شهرستان ساری مصداق عینی تحقق کلیدواژه دولت مردمی ایران قوی است.

نوبخت با اشاره به اینکه بعد از سفر رئیس جمهوری اعتبارات خوبی برای تکمیل نیروگاه زباله سوز تخصیص داده شده است، افزود: برای تکمیل این نیروگاه هر دو هفته جلسه داریم و روند اجرای آن را به صورت میدانی پیگیری می‌کنیم.

فرماندار مرکز استان در ادامه گفت: تولید زباله شهرستان ساری حدود ۳۰۰ تن در روز است و با توجه به توسعه روز افزون در مدیریت پسماند، اجرای این نیروگاه برای ساری به عنوان مرکز استان بسیار حائز اهمیت است.

کد خبر 5963363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha